پاناسونیک

سانترال پاناسونیک

پاناسونیک

سانترال پاناسونیک

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تلفن بیسیم

تلفن های بیسیم نیز همچون مابقی محصولاتی که امروز در دسترس ما است از ابتدای ورود به بازار راهی طولانی را طی نموده است . از ابتدای اختراع و عرضه تلفن بیسیم شرکتهای مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید و فروش این محصول نمودند ولی متاسفانه تاکنون هیچ شرکتی در ایران اقدام به تولید  تلفن بیسیم ایرانی ننموده است .

از جمله تولیدکنندگان شناخته شده تلفن‌های بی‌سیم، شرکت پاناسونیک است که محصولات الکترونیکی دیگری چون لوازم خانگی، دوربین مداربسته،  مراکز تلفن سانترال و تلفن‌های اداری و … را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید تلفن بی سیم ارزان هستید، می‌توانید از بین تلفن های بی سیم پاناسونیک که تنوع بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

هنگام خرید تلفن بی سیم پاناسونیک به چه نکاتی توجه کنیم ؟

منشی تلفنی

از مواردی که در هنگام خرید نقش بسزایی در قیمت دارد وجود منشی تلفنی میباشد . منشی تلفنی میتواند در هنگام نبود شما پیغام ها را دریافت نماید .

کارکرد هنگام قطعی برق

تلفن های بیسیم برای کارکرد احتیاج به نیروی برق دارند و یکی از ضعف های این مدل از تلفن ها نسبت به تلفن های رومیزی سیم دار همین احتیاج به برق برای کارکرد میباشد . شرکت پاناسونیک به تازگی این ضعف را تلفن های خود رفع نموده است . برخی از تلفن های این شرکت دارای باتری پشتیبان میباشند و در برخی دیگر از تلفن ها شما میتوانید با قرار دادن گوشی بیسیم بر روی پایه میتوانید هنگام قطعی برق پاسخگوی تماس های خود باشید . باید توجه داشته باشید این امکان در تمام تلفن های پاناسونیک  وجود ندارد .

کشور سازنده

پاناسونیک محصولات خود ا در کشورهایی نظیر چین ، ژاپن ، مالزی و ویتنام مونتاژ مینماید . اگر تمایل دارید حتما تلفن خریداری شده ساخت کشور خاصی باشد حتما قبل خرید فروشنده را از تصمیم خود آگاه سازید .

  • فکس ایده آل گستر